Synpunkter och klagomål

För ärenden som gäller synpunkter och klagomål ska du i första hand vända dig till  kundcenter. Ärendet kommer att besvaras inom 5 arbetsdagar med besked om hur vi arbetar vidare med ditt ärende. Om tvist skulle uppstå kan du få opartisk rådgivning från andra instanser.

Kontakt för sidan: Kundcenter 

Tillfälligt ändrade öppettider Kundcenter

Vi har tillfälligt ändrade öppettider från 1 juni till 31 augusti

Oxelö Energi
Besöksadress
Sjögatan 28
613 81 Oxelösund

Öppettider
Telefontid
Måndag - fredag 9.00-12.00

Besökstid
Besök bokas via mejl eller telefon

Vid akuta ärenden kontakta
Securitas 010 - 470 59 49

Telefon: 0155-388 40
Växel: 0155-388 00
oxeloenergi@remove-this.oxelosund.remove-this.se